Θεσσαλονίκη- Άνδρας εγκατέλειψε σκύλο έξω από κτηνιατρική κλινική (ΦΩΤΟ)

0 Min Read

Το περιστατικό συνέβη στην Δυτική Θεσσαλονίκη. Το σκυλάκι βρέθηκε δεμένο σε παγκάκι, ενώ ο άνδρας άφησε σημείωμα ζητώντας… συγγνώμη.

 

Όπως ανέφερε στο σημείωμα, δεν μπορούσε να κρατήσει άλλο τον Μίκυ, όπως ονομάζεται το σκυλάκι, ηλικίας 8 ετών. Σύμφωνα την ΕΡΤ, το ζώο είναι σε καλή κατάσταση. Οι υπεύθυνοι της κτηνιατρικής κλινικής αναζητούν τα στοιχεία του άνδρα και σκοπεύουν να υιοθετήσουν το σκυλάκι.

Share This Article