Μια σημαντική αλλαγή που θα επηρεάσει εκατομμύρια καταναλωτές έρχεται από την 1η Ιανουαρίου 2028, καθώς οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος θα πάψουν να περιλαμβάνουν τα δημοτικά τέλη.
Πρόκειται για μια μεταρρύθμιση που αλλάζει ένα καθεστώς δεκαετιών και φιλοδοξεί να κάνει τους λογαριασμούς πιο απλούς, πιο διαφανείς και πιο εύκολους στην κατανόηση.
Για χρόνια, οι πολίτες πλήρωναν μέσω του λογαριασμού ρεύματος όχι μόνο την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και δημοτικά τέλη, δημοτικούς φόρους και άλλες επιβαρύνσεις.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί να μην μπορούν εύκολα να ξεχωρίσουν ποιες χρεώσεις αφορούσαν πραγματικά το ρεύμα και ποιες όχι.
Με το νέο σύστημα, οι χρεώσεις για την ηλεκτρική ενέργεια θα εμφανίζονται αυτόνομα, ενώ τα δημοτικά τέλη θα εισπράττονται πλέον απευθείας από τους δήμους, μέσω διαφορετικής διαδικασίας που θα καθοριστεί τα επόμενα χρόνια.
Η αλλαγή δεν σημαίνει ότι οι πολίτες θα απαλλαγούν από την υποχρέωση καταβολής των δημοτικών τελών.
Εκείνο που αλλάζει είναι ο τρόπος είσπραξής τους, με στόχο μεγαλύτερη διαφάνεια και καλύτερο έλεγχο των χρεώσεων.
Το μέτρο αναμένεται να διευκολύνει νοικοκυριά και επιχειρήσεις, περιορίζοντας τη σύγχυση που προκαλούσαν οι μικτές χρεώσεις στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και ανοίγοντας τον δρόμο για ένα πιο ξεκάθαρο σύστημα πληρωμών.
