Νέο ψηφιακό σύστημα για το μηδενισμό των ληξιπρόθεσμων των νοσοκομείων

0 Min Read

Από τον Σεπτέμβριο, τίθεται σε λειτουργία ένα σύστημα που θα περιορίσει σημαντικά τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των νοσοκομείων, με στόχο να μηδενιστούν εντελώς από το επόμενο έτος. Ο Υφυπουργός Υγείας αναφέρθηκε στην εντατικοποίηση των προσπαθειών για την οικονομική εξυγίανση των δημόσιων νοσοκομείων κατά τη διάρκεια μιας ραδιοφωνικής συνέντευξης.

  • Πάτα ΕΔΩ για τη συνέχεια
Share This Article