Μετά τον ντόρο… κοινή έξοδος για Όλγα Κεφαλογιάννη και Αγάπη Πολίτη

1 Min Read

Και όλα αυτά μετά τον ντόρο και το ταξίδι της Υπουργού Τουρισμού στην Ινδία. Με τις δυο παρουσίες να μαγνητίζουν τα βλέμματα και να δημιουργούν αφορμές για πολλές… κουβέντες.

 

  • Ο λόγος για την Αγάπη Πολίτη και την Όλγα Κεφαλογιάννη. Οι δυο γυναίκες βρέθηκαν μαζί στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης «Λόλα»προκαλώντας ουκ ολίγα σχόλια.

 

Μάλιστα σε αντίθεση με την Όλγα που απασχόλησε την επικαιρότητα με την απόφαση της να χρησιμοποιήσει την νέα τροπολογία για την συνεπιμέλεια των παιδιών στην δικαστική διαμάχη της με τον πρώην της… η Αγάπη – πρώην Βαρδινογιάννη – Πολίτη στο φινάλε της παράστασης μιλούσε με κόσμο και φαινόταν εξαιρετικά άνετη στις “επαφές” της.

Share This Article