Υπογλυκαιμία – Η αιτία της δεν είναι μόνο ο διαβήτης

0 Min Read

Η υπογλυκαιμία, δηλαδή η πτώση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα κάτω από τα φυσιολογικά όρια, είναι ένα φαινόμενο που συνήθως συνδέεται με τον διαβήτη. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι η υπογλυκαιμία μπορεί να εμφανιστεί και σε άτομα χωρίς διαβήτη, καθώς υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που μπορούν να την προκαλέσουν.

Πάτα ΕΔΩ για τη συνέχεια

Share This Article