«Βράζει» η Ιεραρχία για τις αυξήσεις μισθών – Αντιδράσεις και διαφωνίες μεταξύ Μητροπολιτών

1 Min Read

Έντονες αντιδράσεις και διαφορετικές απόψεις έχουν προκαλέσει στους κόλπους της Ιεραρχίας οι σημαντικές αυξήσεις στις αποδοχές των ανώτερων κληρικών, οι οποίες προβλέπονται με τη νέα νομοθετική ρύθμιση.

Το νέο μισθολογικό πλαίσιο αλλάζει ριζικά τον τρόπο υπολογισμού των αποδοχών του Αρχιεπισκόπου, των Μητροπολιτών και των Τιτουλάριων Μητροπολιτών, συνδέοντάς τες με το 90% των αποδοχών ενός Γενικού Γραμματέα υπουργείου.

Με το νέο καθεστώς, οι μικτές μηνιαίες αποδοχές διαμορφώνονται στα περίπου 4.672 ευρώ, όταν μέχρι σήμερα ο Αρχιεπίσκοπος λάμβανε από 2.840 έως 2.915 ευρώ, ενώ οι Μητροπολίτες από 2.400 έως 2.475 ευρώ.

Αυτό σημαίνει αυξήσεις που κυμαίνονται από 60% έως και 95%, ενώ οι αποδοχές των Μητροπολιτών ουσιαστικά εξισώνονται με εκείνες του Αρχιεπισκόπου. Για τους Τιτουλάριους Επισκόπους και τους Βοηθούς Επισκόπουςπροβλέπονται αποδοχές που αντιστοιχούν στο 70% του ίδιου ορίου.

Η ρύθμιση, πάντως, έχει προκαλέσει εσωτερικές διαφωνίες. Ορισμένοι Ιεράρχες θεωρούν ότι η αναπροσαρμογή διορθώνει μια χρόνια μισθολογική ανισότητα, ενώ άλλοι εκφράζουν επιφυλάξεις, υποστηρίζοντας πως σε μια περίοδο οικονομικών δυσκολιών για μεγάλο μέρος της κοινωνίας, τέτοιες αυξήσεις στέλνουν λάθος μήνυμα.

Μάλιστα, υπάρχουν Μητροπολίτες που έχουν ήδη γνωστοποιήσει ότι δεν σκοπεύουν να αξιοποιήσουν προσωπικά την αύξηση, επιλέγοντας να διαθέσουν τα επιπλέον χρήματα για κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο.

Share This Article