in ,

CuteCute LoveLove

Βούλωσε πολλά στόματα – Ο Κοκλώνης με τον τελικό του “Just the 2 of us” στην κορυφή της τηλεθέασης.

Απο την αρχή της χρονιάς πολλοί τάχα μου δήθεν παράγοντες της αγοράς τόσο πίσω απο την πλάτη του αλλά κυρίως για την εξυπηρέτηση επιχειρηματικών και ουχί τηλεοπτικών συμφερόντων του πετούσαν λάσπη. Απο πρώην καλοπληρωμένους συνεργάτες μέχρι ιδιοκτήτες καναλιών. Που ένιωθαν να χάνουν την “πίτα” που και ο Νίκος, διεκδικούσε με ορθολογικά κριτήρια, επενδύσεις και πολύ προσωπική δουλειά.

Το αφήγημα ήταν ένα. “Πώς ένα τόσο ακριβό show βγάζει τα έξοδά του καθώς η τηλεθέαση του δεν ξεπερνά το 20%”.

  • Απάντηση πήραν και φέτος αλλά βεβαίως παίρνουν κάθε χρόνο… μα κάθε χρόνο όταν έρχονται στο φώς οι ισολογισμοί της “Barking well”. Και το γράφω έτσι μιας και το “Just the 2 of us” μπορεί να είναι το πιο ακριβό προϊόν της Ελληνικής τηλεόρασης αλλά δυστυχώς για τους λασπολόγους…  τα “φέρνει”. 

Είτε μεγάλοι χορηγοί είτε πολλά διαφημιστικά διαλείμματα με πανάκριβα δευτερόλεπτα σε κόστος… όχι απλά φέρνουν πίσω την επένδυση του Κοκλώνη, αλλά μένουν και λεφτά στο ταμείο.

  • Η ουσία είναι πως παρότι παρακολουθούσαμε κοντά δέκα μήνες το συγκεκριμένο προϊόν και χθές κατα την διάρκεια του τελικού και καταμεσής του καλοκαιριού, ο Νίκος όχι απλά κατέκτησε την κορυφή αλλά έφερε και πολύ μεγάλη τηλεθέαση.

Τα 25άρια στο τέλος έδειξαν πώς έχει δυναμική και στημένο ραντεβού. Και συνάμα βούλωσε και πολλά στόματα. Ξέρουν αυτοί.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ο Πρίντεζης για την μετακίνηση του Σλούκα στον Παναθηναϊκό – «Μεγάλο παιδί είναι ο Κώστας…»

Ποτάκια στο Μαρούσι απολάμβανε χθες ο Ρογκαβόπουλος