in

CuteCute OMGOMG WTFWTF

Βλαχοδημητρόπουλος – «Στον Μπονάτσο στέλναμε την Πυροσβεστική να τον φέρει, του χτύπαγαν από το μπαλκόνι»

Ο Βασίλης Βλαχοδημητρόπουλος, ο σκηνοθέτης των μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών κάθισε στον καναπέ του Στούντιο και μίλησε για τη μακρά και επιτυχημένη του πορεία στον χώρο της σκηνοθεσίας.

Το όνομά του έχει ταυτιστεί με τις πιο εμβληματικές παραγωγές της ελληνικής τηλεόρασης: Πανθέοι, Λωξάντρα, Γιούγκερμαν, Εκείνος κι εκείνος είναι μερικά από τα ιστορικά σίριαλ που σκηνοθέτησε.

Το δικό τους στίγμα όμως έχουν αφήσει και οι τηλεοπτικές δουλειές του σε σόου και τηλεπαιχνίδια όπως οι Κόντρες, Το Ραντεβού στα Τυφλά, τα Άλλα Κόλπα.

Ανάμεσα στους ηθοποιούς που ξεχωρίζει είναι ο Αλέκος Αλεξανδράκης για τη σεμνότητά του καθώς διέφερε από αρκετούς συναδέλφους του που είχαν καβαλήσει το καλάμι.

«Από όλους τους ηθοποιούς που έχουν περάσει ο Αλέκος Αλεξανδράκης μου έχει αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Πρώτον, ήταν σεμνός στο γύρισμα, δεύτερον δεν είχε έπαρση, άκουγε. Τρίτον, διάβαζε το κείμενο μια φορά και τα έλεγε. Άλλοι είχαν απαιτήσεις άνευ λόγου. Εμείς με το χαμόγελο και τα φτιάχναμε έτσι ούτως ώστε να τελειώνουμε».

«Κάναμε χειροποίητη τηλεόραση»
Η τηλεόραση έχει αλλάξει στο πέρασμα των δεκαετιών με τον ίδιο να επισημαίνει ότι παλαιότερα «κάναμε χειροποίητη τηλεόραση».

«Πριν από τη μία εκπομπή, ήταν άλλη εκπομπή, και μετά άλλη και έπρεπε σε μηδέν χρόνο να αλλάξουμε σκηνικό. Αυτή ήταν η μαγκιά. Οι τίτλοι μίας εκπομπής – δεν ήταν όπως τώρα – ήταν μακέτες. Κάναμε χειροποίητη τηλεόραση».

«Στην ΥΕΝΕΔ ήμασταν τέσσερις σκηνοθέτες για πολλά χρόνια. Ό,τι ερχόταν καινούριο το παλεύαμε μόνοι μας. Εμάς προσωπικά η τηλεθέαση δεν μας ένοιαζε γιατί ξέραμε πως γίνεται. Μπορεί κάποιος καναλάρχης να πήγαινε στις γειτονιές έδινε μηχανάκια πέρναγε και το φορτηγό έδινε ένα ψυγείο και ένα σεσουάρ και τα μηχανάκια μένανε εκεί».

 

Παράλληλα, έκανε αναφορά στις συνεργασίες του παρελθόντος και στους σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.

«Οι κωμικοί ήταν δύσκολο να προσαρμοστούν στην τηλεόραση. Στο θέατρο που έπαιζαν ο θεατής τους έβλεπε γενικό πλάνο. Και αναγκάζονταν η μούτα να είναι πιο σκληρή για να φτάσει μακριά, ενώ στην τηλεόραση δίνεις κοντινό, θα είναι υπερβολικό».

 

 

«Η Ρένα Παγκράτη ήταν ταλαντούχο πλάσμα αλλά είχε ψυχολογικά προβλήματα. Το καταλαβαίναμε και πολλές φορές ερχόταν στο κοντρόλ ερχόταν ψιλοκλαμμένη για προσωπικά της θέματα. Αυτό έγινε προς το τέλος, στην αρχή ήταν τελείως διαφορετική».

Οι συνεργασίες με τους μεγάλους σταρ κινηματογράφου και τηλεόρασης
«Η Βουγιουκλάκη και τη Χρονοπούλου είχαν θέμα με την εικόνα τους. Η Χρονοπούλου μου κατηγορούσε ότι δεν έβαζαν το “Φίλτρο 3” που της έβαζα. Και πήγε κάποιον που πουλούσε φίλτρα και έψαχνε το “Φίλτρο 3” και πήρε δικό της και το είχε στην τσάντα της και όπου πήγαινε το έδινε.

«Η Αλίκη ήταν του αργού ρυθμού, νόμιζε ότι με αυτό θα γίνει η τελειότητα».

Τι νομίζετε;

17.7k Points
Upvote Downvote

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Κλειστή η είσοδος της Αττικής Οδού από Μαρκόπουλο προς Αεροδρόμιο και Ελευσίνα το βράδυ της Δευτέρας

«Συντετριμμένος» ο Σπύρος Καρνέσης από το μακελειό στη Γλυφάδα – «Αποφύγετε τους συσχετισμούς»