in

OMGOMG WTFWTF

Βίντεο ντοκουμέντο – Ένα ακόμη συμβάν που συνθέτει το παζλ των μοιραίων την νύχτα της εθνικής συμφοράς

Το βίντεο ντοκουμέντο που παρουσιάζει το Live News αποκαλύπτει αλήθειες για την εθνική τραγωδία που δεν έγιναν γνωστές μέχρι σήμερα. Μια άλλη διάσταση για το μπάχαλο στον ΟΣΕ που έφερε την καταστροφή.
Τα όσα συνέβησαν στο σταθμό της Λάρισας εκείνη τη «μαύρη» νύχτα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος και είχαν ως αποτέλεσμα, όχι μόνο να καθυστερήσει η αναχώρηση του μοιραίου Intercity, αλλά και ένα από τα πρόσωπα κλειδιά που ίσως λόγω εμπειρίας θα μπορούσε να είχε καταλάβει έγκαιρα το λάθος που είχε γίνει στην πορεία του τρένου, να μην βρίσκεται στο βαγόνι που θα έπρεπε.

Ο έμπειρος ελεγκτής όπως θα δούμε, που σκοτώθηκε στα Τέμπη, δεν ήταν στο πρώτο βαγόνι όπως θα έπρεπε αλλά στα πιο πίσω, καθώς προσπαθούσε να εντοπίσει ένα μεθυσμένο άντρα που είχε καταφέρει να τρυπώσει στη μοιραία αμαξοστοιχία, χωρίς να έχει κόψει εισιτήριο.

Η σύγκρουση των δύο τρένων στοίχισε τη ζωή τόσο στον ελεγκτή όσο και στο νεαρό αλλοδαπό, που επρόκειτο να παραδοθεί σε αστυνομικούς στον επόμενο σταθμό. Με τις εικόνες που κατέγραψαν κάμερες ασφαλείας και τις μαρτυρίες μετά το δυστύχημα, να κάνουν ακόμα πιο επιτακτική την διερεύνηση των τραγικών γεγονότων σε βάθος.

Η χαμένη ευκαιρία στην τραγωδία των Τεμπών
Βράδυ Τρίτης 28 Φεβρουαρίου του 2023. Λίγα λεπτά πριν φτάσει το Intercity 62, στον σταθμό της Λάρισας επικρατεί αναστάτωση. Ένας μεθυσμένος άντρας από τη Συρία, που νωρίτερα παρενοχλούσε κοπέλες που επρόκειτο να ταξιδέψουν, έχει ξαπλώσει στην αποβάθρα.

Από πάνω του όπως φαίνεται στα πλάνα βρίσκεται ένας από τους άντρες της ασφάλειας του σταθμού. Η κατάσταση δείχνει ελεγχόμενη αλλά όπως θα φανεί στη συνέχεια δεν είναι.

Το ρολόι στις κάμερες ασφαλείας δείχνει 4 λεπτά μπροστά. Στις 23:01, η αμαξοστοιχία Intercity φτάνει στο σταθμό και πολύ γρήγορα αρχίζει η αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών. Ο μεθυσμένος άντρας στέκεται και αρχικά φαίνεται να βοηθάει εκείνους που ήθελαν να βγουν από το τρένο.

Σε αυτό το σημείο όμως, δύο λεπτά μετά την άφιξη του τρένου, ο άντρας καταφέρνει να μπει στο τρίτο βαγόνι και παραμένει μέσα σε αυτό. Ένα λεπτό αργότερα, ο σεκιούριτι υποψιάζεται αυτό που έχει συμβεί και ενημερώνει τον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας και μια ακόμα εργαζόμενη που είχε τελειώσει τη βάρδιά της και ανέβαινε στο τρένο ως επιβάτης, για την είσοδο του μεθυσμένου άντρα σε αυτό.

Για να μην υπάρξει περεταίρω καθυστέρηση, αποφασίζεται το Intercity 62 να μην παραμείνει στο σταθμό. Δίνεται σήμα να ξεκινήσει και να ψάξουν τον μεθυσμένο άντρα στη διαδρομή.

Στις 23:04 το Intercity 62 είναι έτοιμο να ξεκινήσει για Θεσσαλονίκη μετά από 20 λεπτά καθυστέρηση.

Είναι η ώρα που ο κατηγορούμενος σταθμάρχης διώχνει το Intercity 62 χωρίς υπόδειγμα 1001 και χωρίς να αναφέρει στην προφορική του εντολή “από γραμμή ανόδου” όπως υποχρεούται. Δεν κάνει τη χάραξη της διαδρομής, που θα του επέτρεπε να δει πως αυτό το κλειδί ήταν ξεχασμένο στη διαγώνιο και η κατάληξη θα είναι ολέθρια…

-Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;
-Σταθμάρχης: (Δεν απαντά)
-Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει;
-Σταθμάρχης: (Δεν απαντά)
-Μηχανοδηγός: Λάρισα ακούει; Πάω καλά;
-Σταθμάρχης: Αφού σου είπα. Νέους Πόρους

Η αντίστροφη μέτρηση για το δυστύχημα ξεκινάει σε αυτό το σημείο. Η αμαξοστοιχία αναχωρεί και οι δύο ελεγκτές αρχίζουν να κάνουν πάνω – κάτω το τρένο για να βρουν τον άντρα που είχε μπει παράνομα.

Τον εντοπίζουν στην αρχή του 5ου βαγονιού λίγα δευτερόλεπτα πριν το δυστύχημα. Όπως ξεκίνησαν να τον πηγαίνουν προς το μπροστινό μέρος του τρένου, σημειώθηκε η σύγκρουση, που τους βρήκε στον διάδρομο του κυλικείου.

Ο άτυχος ελεγκτής ήταν ένας από τους πιο έμπειρους υπαλλήλους του ΟΣΕ. Όπως έλεγαν συνάδελφοί του, μετά την εθνική τραγωδία, αν δεν είχε προκληθεί όλη αυτή η αναστάτωση, ο προιστάμενος θα βρισκόταν στο χώρο των ελεγκτών στο πρώτο βαγόνι μαζί με άλλον έναν έμπειρο συνάδελφό του που επίσης ήταν εκτός υπηρεσίας, θα άκουγαν από τον φορητό ασύρματο τις συνομιλίες κι θα καταλάβαιναν ότι πάνε σε λάθος γραμμή. Πάνω στην αναστάτωση όμως για το μεθυσμένο λαθρεπιβάτη, δεν αντιλήφθηκαν το παραμικρό.

Όπως λέει η αδερφή του ελεγκτή στο mega, ο άνθρωπός της έβλεπε το κακό που ερχόταν και μάλιστα της είχε μιλήσει ουκ ολίγες φορές για τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

«Ότι θα γινόταν κακό το ήξερε», τόνισε η η αδερφή του ελεγκτή.

Ήταν ακόμα μία χαμένη ευκαιρία το βράδυ της εθνικής τραγωδίας. Ακόμα ένα κομμάτι στο παζλ των δραματικών γεγονότων που έφεραν την εθνική συμφορά.

Ο μόνος που κατάφερε να επιζήσει από τη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων, ήταν ο άντρας της ασφάλειας που προσπαθούσε να ελέγξει τις κινήσεις του άντρα από την Συρία.

Ένα άγνωστο συμβάν με εικόνες ντοκουμέντα λίγο πριν το πολύνεκρο δυστύχημα. Όλα εκείνη τη νύχτα πήγαν λάθος και το αποτέλεσμα ήταν θλιβερό. Κανείς ένα χρόνο μετά δεν έχει ξεχάσει την εθνική συμφορά στα Τέμπη.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Αμάντα Μανωλάκου – «Πάσχω από σκλήρυνση κατά πλάκας και είχα ταμπού στις αρχές»

Γιάννης Νταλιάνης για Λεωνίδα Κακούρη – «Δεν πήγαινε το μυαλό μου ότι θα φτάσει σε αυτό το όριο»