Όσο περνάει ο καιρός τόσο χειρότερα. Τα χθεσινά νούμερα της Τασούλας έδειξαν ή μάλλον φώναξαν πώς η εκπομπή θέλει ολικό λίφτινγκ αν θέλει να γίνει ανταγωνιστική την επόμενη σεζόν. Γιατί το 7% δεν είναι Mega. Και η Γερμανού είχε απώλειες αλλά παρέμεινε διψήφια. Μεταξύ μας περισσότερο προβληματισμό μου δημιούργησαν οι 7 μονάδες κάτω της Ναταλίας… καθώς για την Γιάμαλη τα έχουμε γράψει.
Η ανάδυση ναφθαλίνης και κακοστημένης κομματικής πίεσης δεν είναι δημοσιογραφία. Δείτε τα νούμερα αναλυτικά παρακάτω:

