Στην Κύπρο βρέθηκε ο Στέλιος Πέτσας μαζί με τη σύζυγό του και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του, προκειμένου να παραστεί στην αποφοίτηση της κόρης του, Μάρθας, από τη Νομική Σχολή. Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος μοιράστηκε φωτογραφίες από τη σημαντική αυτή ημέρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξέφρασε τη συγκίνησή του με ένα ιδιαίτερα τρυφερό μήνυμα:
- «Συγχαρητήρια, αγάπη μου! Από την πρώτη μέρα στο σχολείο μέχρι την αποφοίτησή σου από τη Νομική Σχολή, μας χάριζες όμορφες στιγμές. Σου ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία και να κάνεις στην καριέρα σου πάντα αυτό που αγαπάς! Σε αγαπάμε πολύ!»
Η οικογένεια έζησε στιγμές χαράς και υπερηφάνειας, με τη νεαρή απόφοιτο να γιορτάζει την ολοκλήρωση των σπουδών της έχοντας στο πλευρό της τα αγαπημένα της πρόσωπα. Μια ξεχωριστή ημέρα για τη Μάρθα και την οικογένεια Πέτσα, που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου στην επαγγελματική της πορεία.

