Στο νοσοκομείο χωρίς τις αισθήσεις του μετά από πτώση με ποδήλατο

0 Min Read

Στο εφημερεύον Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του ένας ηλικιωμένος άνδρας μετά από πτώση του από ποδήλατο σήμερα, το πρωί της Δευτέρας.

  • Κατά τις πρώτες πληροφορίες του onlarissa.gr, το συμβάν σημειώθηκε λίγο πριν τις 10 π.μ. στο κέντρο της Λάρισας και ειδικότερα στη συμβολή των οδών Βενιζέλου και Ολύμπου.

Το περιστατικό σήμανε συναγερμό στο ΕΚΑΒ, που άμεσα έφτασε στο σημείο για να συνδράμει.

Share This Article