in

Στιλιστικό ατόπημα ή statement; Η Κιμ Καρντάσιαν «ξέχασε» το καρτελάκι στο Balenciaga φόρεμά της

Η Κιμ Καρντάσιαν ξέρει να προκαλεί συζητήσεις γύρω από τις τολμηρές στιλιστικές της επιλογές τόσο σε αστραφτερά events όσο και στο λαμπερό κόκκινο χαλί. Κάποιες φορές οι θαυμαστές την αποθεώνουν για τα fashion statement που κάνει ενώ άλλες αντιδρούν και την κριτικάρουν για τυχόν στιλιστικά λάθη ή υπερβολές. Αυτή τη φορά, όμως, έστρεψε τα φώτα πάνω της για κάτι που θεωρείται συνήθως στιλιστικό ατόπημα, στο οποίο πολλές γυναίκες έχουν υποπέσει από λάθος. Συγκεκριμένα, την Κυριακή, εκατομμυριούχος τηλεπερσόνα έφτασε στο αστραφτερό σόου του Balenciaga κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι. Η 43χρονη σταρ των ριάλιτι επέλεξε για την περίσταση ένα μαύρο δαντελένιο φόρεμα που αγκάλιαζε και αναδείκνυε την χυμώδη σιλουέτα της, καθώς πόζαρε στις κάμερες.

  • Η μητέρα τεσσάρων παιδιών είχε τα κατάμαυρα μαλλιά της πιασμένα με μια αυστηρή, κομψή αλογοουρά για να αναδείξει το αποκαλυπτικό σχέδιο της τουαλέτας της που έφτανε χαμηλά στην πλάτη. Ωστόσο, όλοι παρατήρησαν ότι στο πίσω μέρος του φορέματος κρεμώντας ένα μακρύ, γκρι ταμπελάκι του ανέγραφε «Balenciaga», το brand δηλαδή του δαντελένιου φορέματός της. Η λέξη «Balenciaga» ήταν εμφανής καθώς περνούσε και πόζαρε στους φωτογράφους, με την μακριά ετικέτα να ταλαντεύεται ελαφριά και να χτυπά την πλάτη της. Στη συνέχεια, καθώς η Κιμ κατευθυνόταν στην πρώτη σειρά για να παρακολουθήσει το σόου μόδας, η ετικέτα εξαφανίστηκε. Η Καρντάσιαν συχνά επιλέγει να κάνει μοντέρνες εμφανίσεις με αντισυμβατικά κομμάτια, κάτι που σημαίνει ότι η ετικέτα ήταν πιθανό να ήταν σκόπιμα ένα εκκεντρικό fashion αξεσουάρ (καθώς έμοιαζε περισσότερο με κολιέ) ώστε να γίνει θέμα συζήτησης και όχι faux pas. Μάλιστα, τα μοντέλα για το σόου της κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024-2025 περπάτησαν επίσης στην πασαρέλα με ρούχα που είχαν ορθογώνιες ετικέτες δεμένες σε κορδόνια. Η επιχειρηματίας έγινε τον Ιανουάριο ambassador του οίκου μόδας Balenciaga, ανακοινώνοντας την τη συνεργασία της με το πολυτελές brand, με επικεφαλής τον δημιουργικό διευθυντή Demna Gvasalia.

Τι νομίζετε;

-1 Points
Upvote Downvote

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Σοκάρει επίθεση αγέλης σκύλων σε 17χρονη – «Είχε 58 δαγκωματιές»

Εντοπισμός και διάσωση 100 μεταναστών κοντά στο ακρωτήρι Μαλέα