Σε σοκ βρίσκεται από χθες το απόγευμα το σύνολο των ανθρώπων της Ελληνικής τηλεόρασης. Τα «ρετιρέ» γιατί κατάλαβαν πως οι μέρες βασιλείας τους τελείωσαν, τα μεσαία πατώματα γιατί θα χάσουν τα παντεσπάνι που ποτέ δεν δούλεψαν αλλά κέρδισαν με ρουφιανιές, κακίες, ίντριγκες, δοπλοπλοκίες και εκδουλεύσεις και δυστυχώς τα ισόγεια και τα υπόγεια γιατί αντιμετωπίζουν βιοποριστική κρίση. Και είναι αυτοί που δεν φταίνε σε τίποτα και την πληρώνουν συνήθως.
- Η Σκορδά φεύγει ταπεινωμένη από το Mega που την «τελείωσε» με συνοπτικές διαδικασίες. Και φυσικά δεν θα «ζοριστεί» οικονομικά ωστόσο είναι εύκολα αντιληπτό πως όταν ένας τηλεοπτικός σταθμός βασικό μέλος της πανίσχυρης τηλεοπτικής συμμαχίας την τελειώνει με αυτού του είδους τη μεταχείριση δύσκολα θα μπορέσει να επανακάμψει τουλάχιστον άμεσα.
Το τέλος της Σκορδά δεν είναι τέλος μόνο της ίδιας. Είναι τέλος μιας ολόκληρης εποχής στην TV. Οι μισθοί των παρουσιαστών δεν θα ξεπεράσουν ξανά αυτούς των CEO’S μεγάλων πολυεθνικών εταιριών, οι «στρατοί» των αυλικών και των γελωτοποιών που κουβαλούσαν μαζί τους για να αισθάνονται άνετα και οικεία στα επαγγελματικά τους περιβάλλοντα δεν θα υπάρχουν πια.
Το «βάζω ένα πουκάμισο και βγαίνω στον αέρα» με λόγο μίσους εναντίον όποιου δε γουστάρω και κάνω παράλληλα και μια άθλια εκπομπή στο ραδιόφωνο γιατί μπορώ αφού είμαι ο προσωπικός μπάτλερ της παρουσιάστριας τελείωσε για πάντα. Στη νέα εποχή της TV όσοι δουλέψουν και παράγουν θα υπάρχουν. Τους υπόλοιπους να ζήσουμε να τους θυμόμαστε…
