Έπεσε η αυλαία για το «Χαμογέλα και Πάλι» – «Θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ»

1 Min Read

Η Σίσσυ Χρηστίδου και οι συνεργάτες της αποχαιρέτησαν σήμερα το τηλεοπτικό κοινό, ρίχνοντας αυλαία με την εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega.

Η οικοδέσποινα της εκπομπής ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες της μπροστά και πίσω από τις κάμερες, το κανάλι, τον πρόεδρο Βαγγέλη Μαρινάκη κλπ…

Η Σίσσυ Χρηστίδου τόνισε πως παραμένει στο Mega και την επόμενη σεζόν και απευθυνόμενη στο τηλεοπτικό κοινό, είπε: «Είμαστε εδώ και θα συνεχίσουμε να είμαστε εδώ. Πάνω απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω εσάς, τους τηλεθεατές που έχουν κρατήσει αυτή την εκπομπή οκτώ χρόνια, και πέντε χρόνια πια στο Mega, ζωντανή.

Εσείς είστε το οξυγόνο μας, εσείς μάς δίνετε τη δύναμη να είμαστε εδώ, σε χρόνια τόσο δύσκολα για την τηλεόραση. Σας το χρωστάμε πραγματικά, σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας, γιατί μας δίνετε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε.

Είμαστε ευτυχισμένοι και ευλογημένοι που κάνουμε αυτή τη δουλειά, κάνουμε τον σταυρό μας και εσείς μας δίνετε αυτή τη δύναμη και σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας. Καλό καλοκαίρι!».

Share This Article