in

CryCry LOLLOL

ΠΟΣΠΕΡΤ – Πυρά κατά του Κωνσταντίνου Ζούλα

Δριμεία επίθεση εξαπέλυσε η ΠΟΣΠΕΡΤ κατά του προέδρου της ΕΡΤ Κωνσταντίνου Ζούλα με αφορμή το ταξίδι του τελευταίου στο Μάλμε της Σουηδίας για τον 68ο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision.

  • Η ΠΟΣΠΕΡΤ σε ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρεται στις δηλώσεις του προέδρου της ΕΡΤ για το τραγούδι με το οποίο εκπροσωπήθηκε η Κύπρος στο διαγωνισμό της Eurovision, προκαλώντας διπλωματικό επεισόδιο, όπως τονίζεται.

Στην ίδια ανακοίνωση η ΠΟΣΠΕΡΤ καταλογίζει στο Ζούλα πως επι των ημερών του, η Διαύγεια έχει «θολώσει», ότι έχει μετατρέψει τις εσωτερικές παραγωγές της ΕΡΤ σε μικτές αναφέροντας ως «τρανταχτό παράδειγμα το κόψιμο της μουσικής εκπομπής «Αυλή των χρωμάτων» που στοίχιζε μόλις 500 ευρώ, με την αντικατάστασή της από την «Νύχτα Στάσου» χιλιάδων ευρώ ανά επεισόδιο».

Επιπλέον, η ΠΟΣΠΕΡΤ, καταγγέλλει τον πρόεδρο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, για κατάργηση ειδικοτήτων στις δομές του Οργανισμού αναφέροντας για παράδειγμα πως «Σε ένα τηλεοπτικό συνεργείο, ο ηχολήπτης, ο οδηγός, ακόμα και ο εικονολήπτης, δεν χρειάζονται, καθώς με ένα κινητό ο δημοσιογράφος μπορεί να παράγει ρεπορτάζ» αλλά και ότι είναι εκείνος πίσω από την «μεροληπτική τηλεοπτική κάλυψη της Αντιπολίτευσης, μείζονος και ελάσσονος».

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΠΕΡΤ

Η αναλυτική ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ έχει ως εξής:

«Ένα καθημερινό σήριαλ που ζουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ… Ένα καθημερινό σήριαλ με μπόλικη απαξίωση, μιζέρια και πολλές εμμονές για πρόσωπα, θεσμούς και καταστάσεις.Μπορεί να έχουν σβήσει τα φώτα της σκηνής της EUROVISION, αλλά του παρασκηνίου είναι ακόμα ανοιχτά.

Δημοσιεύματα με τίτλο «ΖΟΥΛΑΣ TRAVEL», περιγράφουν το πολυτελές τριήμερο που πέρασαν στο Μάλμε της Σουηδίας ο κ. Ζούλας και η κ. Παπαδάκη, σαν Εurovision funs στην αρένα, μιας και δεν ήταν προσκεκλημένοι της EBU. Ένα ταξίδι προγραμματισμένο πολλές μέρες πριν και όχι λόγω του χασμουρητού της καλλιτέχνιδος όπως αναρωτιέται το άρθρο, καθώς όπως θα παρατηρήσετε κι εσείς, η απόφαση εκδόθηκε 9/5/2024, πριν την ημέρα της κοινής συνέντευξης στη Eurovision.

Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ, ο οποίος παραλίγο να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο με τις δηλώσεις του για το τραγούδι της Κύπρου, είναι αυτός που κινεί τα νήματα και ρίχνει το ζάρι, αλλά για κακή του τύχη… τον πήραν χαμπάρι.

Είναι ο ίδιος που πριν μία εβδομάδα, την Πρωτομαγιά, μας έδειχνε με το δάκτυλο στο τηλεοπτικό κοινό, ότι είμαστε υπεύθυνοι για τη μη μετάδοση της Θείας Λειτουργίας για την Μεγάλη Τετάρτη, ενώ ο κύριος υπεύθυνος ήταν ΜΟΝΟ αυτός.

Με μαγικό τρόπο θα λέγαμε… . Στο Πρόγραμμα Δι@ύγεια (νόμος 3861/2010) όπου στοχεύει στην επίτευξη της μέγιστης δυνατής δημοσιότητας της κυβερνητικής πολιτικής και της διοικητικής δραστηριότητας, τη διασφάλιση της διαφάνειας και την εμπέδωση της υπευθυνότητας και της λογοδοσίας από την πλευρά των φορέων άσκησης της δημόσιας εξουσίας, μόνο αυτό δε συμβαίνει, καθώς οι αποφάσεις που κατά καιρούς αναρτώνται δεν κάνουν σαφή τα κόστη που σπαταλούνται για παραγωγές προς τρίτους.

Μετατροπή Εσωτερικών Παραγωγών σε Μεικτές. Δυστυχώς στα studios της ΕΡΤ οι παραγωγές τηλεοπτικού περιεχομένου είναι μεικτές. Δηλαδή η ΕΡΤ διαθέτει τις εγκαταστάσεις της σε εξωτερικούς παραγωγούς με κέρδη χιλιάδων ευρώ, χωρίς καν το επιθυμητό αποτέλεσμα της τηλεθέασης. Τρανταχτό παράδειγμα το κόψιμο της μουσικής εκπομπής «Αυλή των χρωμάτων» που στοίχιζε μόλις 500 ευρώ, με την αντικατάστασή της από την «Νύχτα Στάσου» χιλιάδων ευρώ ανά επεισόδιο. Και όχι μόνο αυτή….

Πρόσφατα το πολυδιαφημισμένο ERT NEWS έκλεισε 2 χρόνια ζωής. Μία ιδέα που βασίζεται στην καθημερινή ενημέρωση του πολίτη 24ώρες το 24ωρο. Όταν όμως όλοι μας το βράδυ της 13ης Απριλίου βλέπαμε τον παραλίγο τρίτο παγκόσμιο να ξεκινάει, έπαιζε μαγνητοσκοπημένη συνέντευξη πολιτικού αρχηγού. Τι και αν σου στοίχισε χιλιάδες ευρώ για να στήσεις ένα τέτοιο κανάλι, από τους εκατοντάδες συμβασιούχους μέχρι τις ρομποτικές κάμερες; Ακόμα ψάχνουμε το τι έφταιγε και βγήκε στον “αέρα” με 25 λεπτά καθυστέρηση. Και να ήταν μόνο αυτό…

Με έναν εμμονικό τρόπο βάζοντας προσωπικό στοίχημα, όπως διατυμπανίζει στο χαλιφάτο του, έχει απαξιώσει τις ειδικότητες της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, προβάλλοντας το μοντέλο της αγοράς. Θεωρεί ότι σε ένα πολυκάμερο, ο σκηνοθέτης και ο παραγωγός δεν είναι απαραίτητοι. Σε ένα τηλεοπτικό συνεργείο, ο ηχολήπτης, ο οδηγός, ακόμα και ο εικονολήπτης, δεν χρειάζονται, καθώς με ένα κινητό ο δημοσιογράφος μπορεί να παράγει ρεπορτάζ. Στα studios floor manager και φροντιστές δεν υπάρχουν. Στο ραδιόφωνο κύριες ειδικότητες απουσιάζουν, στα κέντρα εκπομπών δεν υπάρχουν τεχνικοί. Τη Θεσσαλονίκη και τους περιφερειακούς σταθμούς τους αντιμετωπίζει σαν παραμάγαζα.

Τιμώντας την προηγούμενη θέση του, σαν υπεύθυνος του γραφείου τύπου της Νέας Δημοκρατίας, με διάφορα τεχνολογικά τεχνάσματα απαξιώνει τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό που απαιτούν τέτοιου είδους καλύψεις.

Βεβαίως για όλα αυτά έχει φροντίσει και έχει τοποθετήσει σε θέσεις κλειδιά δικούς του ανθρώπους, πάντα διαθέσιμους. Όπως γίνεται άλλωστε πάντα! Δεν μας προκαλεί έκπληξη αυτό. Όπως δεν μας προκαλεί και η πολιτική στήριξη προς το πρόσωπό του.

Όσο όμως κι αν μας απαξιώνει σαν πρόσωπα, σαν επαγγελματίες αλλά και σαν πολίτες, οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στον παραγωγό, που δεν είναι άλλος από τον Έλληνα πολίτη.»

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Μενίδι ΤΩΡΑ – Γυναίκα νεκρή στη μέση του δρόμου. Δίπλα της βρέθηκε μαχαίρι

Αποκαλυπτικό – Ο Αυτιάς θα πάρει διπλάσιες ψήφους από τον δεύτερο ευρωβουλευτή