Ενόχληση υπάρχει και στον ΑΝΤ1 αλλά και από πλευράς Λιάγκα για τον τρόπο που χειρίστηκε ο Πάνος Κατσαρίδης την αποχώρησή του από το «Πρωινό» στις τηλεοπτικές κάμερες. Κι αυτό διότι προσπαθούν όσα μπορούν να τα κρατήσουν εντός και όχι “εν δήμω”.
- Και ενώ ο θεατρικός παραγωγός κράτησε χαμηλούς τόνους όσον αφορά στην προσωπική του σχέση με τον παρουσιαστή η αλήθεια όπως μαθαίνω είναι τελείως διαφορετική.
Το «σου σου» στα διαλείμματα έχει κοπεί «μαχαίρι» όπως «μαχαίρι» κόπηκαν και τα φαγητά και οι καφέδες σε γνωστά in στέκια των Νοτιών Προαστίων. Δύσκολα απ’ ότι μαθαίνω να υπάρξει σύσφιξη σχέσεων μεταξύ των δύο συνεργατών για μιάμισι εβδομάδα ακόμη και μετά θα τραβήξουν χωριστούς δρόμους.
Όχι μόνο επαγγελματικά αλλά και σε προσωπικό επίπεδο…
