Όλα η τίποτα – Στις 09.00 ή στις 09.10 ζητάει ο Λιάγκας να ξεκινά το “Πρωϊνο”. Δεν δέχεται το κανάλι.

1 Min Read

Αδιέξοδο μέχρι στιγμής στις συζητήσεις Λιάγκα – ΑΝΤ1 με αποτέλεσμα μεγάλος εκτεθειμένος να είναι μέχρι στιγμής ο Γιώργος Παπαδάκης.

 

  • Ο δημοσιογράφος έκανε τη μεγάλη υποχώρηση – πιέστηκε βέβαια από τα χαμηλά μονοψήφια – και δέχθηκε τη μείωση του «Καλημέρα Ελλάδα» την οποία μάλιστα ανακοίνωσε μόνος του ο ίδιος ως δική του πρωτοβουλία.

 

Ο Λιάγκας όμως δεν δέχεται ημίμετρα και μαθαίνω θέλει ώρα έναρξης 9 ή το πολύ 9.10. Στο τραπέζι επίσης έχει μπει και άλλο θέμα: Αύξηση του μπάτζετ του «Πρωινού» και πρόσληψη κόσμου για να καλυφθεί με θέματα και πρωτογενή ρεπορτάζ αυτή η επιπλέον ώρα.

 

 

Και οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται αλλά ο χρόνος πλέον πιέζει αφόρητα…

Share This Article