Ο Μιχάλης Σηφάκης, μετά την επιστροφή του από τον Άγιο Δομίνικο και τη συμμετοχή του στο “Survivor”, βρέθηκε ξανά στην Αθήνα και, όπως φάνηκε και από την έξοδό του, απολαμβάνει χαλαρές στιγμές στο πλευρό της συντρόφου του, Ζωής Μαρούδη.
- Την Παρασκευή τον πετύχαμε σε νυχτερινή έξοδο στον Άλιμο, στο live του Κώστας Καραφώτης, σε γνωστό μαγαζί της περιοχής. Εκεί βρέθηκε με μεγάλη παρέα, σε μια βραδιά που είχε μουσική και αρκετό κόσμο. Ο Σηφάκης έδειχνε να μην αποχωρίζεται στιγμή τη Ζωή Μαρούδη, την οποία είχε συνεχώς στο πλευρό του, σε πολύ κοντινή και διαχυτική διάθεση, απολαμβάνοντας μαζί το πρόγραμμα και τη βραδιά.
Οι δυο τους ήταν χαλαροί, ευδιάθετοι και προσηλωμένοι στην παρέα τους, χωρίς να δίνουν σημασία στα βλέμματα γύρω τους.
