Νοσοκομείο Αγία Όλγα – Διαρρήκτες μπήκαν στο εκκλησάκι, έσπασαν το παγκάρι και κατέστρεψαν εικόνες

1 Min Read

Στο στόχαστρο διαρρηκτών μπήκε τις προηγούμενες μέρες ο ιερός ναός που βρίσκεται μέσα στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα» στη Νέα Ιωνία.

  • Σύμφωνα με πληροφορίες, η διάρρηξη διαπιστώθηκε σήμερα στις 7:15 το πρωί. Οι δράστες μπήκαν από το παράθυρο του ναού και προκάλεσαν εκτεταμένες φθορές σε εικόνες, ενώ στη συνέχεια έσπασαν το παγκάρι και απέσπασαν τα χρήματα που είχε μέσα.

Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους βρίσκεται σε εξέλιξη.

Share This Article