Νέο χυδαίο πλάνο στο “Survivor” – Ο Ατζούν δεν σεβάστηκε ούτε την Σταυρούλα

0 Min Read

Οι παίκτριες της μπλε ομάδας του Survivor αφιέρωσαν λίγο χρόνο στο επεισόδιο της Τρίτης 13 Φεβρουαρίου, προκειμένου να κάνουν scrub με την άμμο και να απολαύσουν τον ήλιο.

 

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Share This Article