Πόση υποκρισία; Και πόσο αδιάφορο για τους τηλεθεατές το δίλημμα… ενημέρωση ή ψυχαγωγία; Γιατί δε βγαίνετε ρε να πείτε την αλήθεια; Για την ζήλεια… τον φθόνο και την μάχη επιβίωσης και ίντριγκας που σιγοκαίει εδώ και χρόνια μεταξύ σας; Αφού δε τα λέτε εσείς τα λέω εγώ… γιατί πολύ απλά μπορώ!
