Δεν ξέρω αν στην ΕΡΤ εξακολουθούν να πιστεύουν ότι το προϊόν που βλέπουμε κάθε βράδυ ανάμεσα στους αγώνες του Μουντιάλ είναι επιτυχημένο. Τα νούμερα πάντως λένε μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Και τα λένε καθημερινά.
Αντί γι’ αυτό, βλέπουμε μια εκπομπή χωρίς ρυθμό, χωρίς ένταση, χωρίς χημεία ανάμεσα στους συντελεστές και κυρίως χωρίς την πληροφορία που απαιτεί μια τόσο μεγάλη διοργάνωση. Ένα τηλεοπτικό προϊόν που σε πολλές στιγμές θυμίζει άλλες εποχές. Πολύ άλλες εποχές.
Να τα χαιρόμαστε.
Sign in to your account