in ,

Με σημαντικό διψήφιο κλείνει την εβδομάδα το «Καλοκαίρι #yes». Έντονο το ενδιαφέρον των διαφημιστών για το Open.

Τα δείγματα γραφής που δόθηκαν ήδη μόνο ενθαρρυντικά μπορούν να χαρακτηριστούν.

  • Με ένα χαρούμενο πρωινό το οποίο έχει και πολλά αποκλειστικά της gossip επικαιρότητας το Open έχει καταφέρει να μπει και πάλι στο πεδίο του ανταγωνισμού. Και δεν είναι μόνο αυτό:

Μέχρι στιγμής το «Καλοκαίρι #tyes» φαίνεται πως δίνει ως lead out και μια μικρή ώθηση στο ενημερωτικό πρωινό ενώ συνήθως συμβαίνει το αντίθετο: το πρόγραμμα που προηγείται παρασύρει το επόμενο προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

  • Αν και δεν υπάρχει ισχυρός ανταγωνισμός αυτή τη στιγμή η διψήφια επίδοση της νέας πρωινής εκπομπής του Open αλλά και το γεγονός πως τα ρεπορτάζ της έχουν αρκετές αναπαραγωγές στο διαδίκτυο έχουν κινήσει το ενδιαφέρον της διαφημιστικής αγοράς που θέλει να κάνει τοποθετήσεις προϊόντων στο Open τη νέα τηλεοπτική σεζόν.

Είναι από τις περιπτώσεις που κάτι κινήθηκε κυριολεκτικά με το «καλημέρα σας» και αυτό βέβαια οφείλεται στην εμπειρία που έχουν τα στελέχη της Barking Well Media στο στήσιμο εκπομπών.

 

Μέσα στις επόμενες μέρες θα έχουν ολοκληρωθει απ’ ότι μαθαίνω όλες οι συζητήσεις για τις ψυχαγωγικές εκπομπές που θα βγουν στον «αέρα» από το φθινόπωρο τόσο τις καθημερινές όσο και τα Σαββατοκύριακα.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

  1. Ο Τριαντάφυλλος χθες άυπνος πήγε… Από την εκπομπή είναι πολύ έντονη η απουσία προσώπου που να ξέρει καλά την τηλεόραση και το gossip, πράγμα βασικό για μια τέτοια εκπομπή.

Πάργα ΤΩΡΑ – Σακάτεψαν στο ξύλο εργαζόμενο σε γνωστό beach bar

Ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψη του «πιστολέρο» στη Θεσσαλονίκη – Γνώριζε το θύμα