Καίτη Γαρμπή – «Ο Κυριαζίδης νόμιζε ότι μιλάει σε κανένα καφενείο της δεκαετίας του ’50»

0 Min Read

Τα πυρά της κατά του Δημήτρη Κυριαζίδη ρίχνει και η Καίτη Γαρμπή μετά το απαράδεκτο σχόλιο του Βουλευτή κατά της Ζωής Κωνσταντοπούλου.

 

Η αοιδός γράφει «Ο Κυριαζίδης νόμιζε ότι μιλάει σε κανένα καφενείο της δεκαετίας του ’50, αλλά βρισκόταν στη Βουλή το 2025. Αντιλαμβάνομαι ότι για κάποιους η Ιστορία προχωράει πιο αργά – ή και καθόλου».

Share This Article