Για την εξέλιξη της κακοκαιρίας Emil τις επόμενες ώρες μίλησε ο Κλέαρχος Μαρουσάκης. Όπως επισήμανε, στην Αθήνα τα έντονα φαινόμενα έχουν αρχίσει να υποχωρούν από το απόγευμα και το Σαββατοκύριακο δε φαίνεται να ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τους κατοίκους της.
