Σαφώς το Mega φέτος ξεκίνησε τη χρονιά καλύτερα από προηγούμενες. Ωστόσο τα νούμερα της Σκορδά είναι πολυπαραγοντικό ζήτημα και αυτοί που ξέρουν να τα διαβάσουν το έχουν ήδη διαπιστώσει:
- Μεγάλη – φαινομενικά – μεταγραφή, πολυδιαφημισμένη με υψηλότερο μπάτζετ και μεγαλύτερη διάρκεια εκπομπής.
Σαφώς η Σκορδά έφερε κάποια εμπορικά στο κανάλι ωστόσο μια προσεκτική ανάλυση των ποσοστών δείχνει την αλήθεια:
- Την πρώτη μέρα το «Buongiorno» έκανε στο δυναμικό 20% μου σημαίνει πως την είδαν κάτι παραπάνω από 81.000 τηλεθεατές.
- Την δεύτερη μέρα έγινε βουτιά στις 66.000 τηλεθεατές και το ποσοστό ήταν 16,4%. Δηλαδή μέσα σε μια μέρα χάθηκαν 3,5 μονάδες ενώ ο ανταγωνισμός απέναντί της βλέπε Λιάγκας αλλά κυρίως Καινούργιου ενισχύθηκε.
Όμως δεν είναι αυτό το ανησυχητικό:
- Η Σκορδά ανεβάζει το μέσο όρο της στην ώρα 9.20 – 10.00 που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη οι άλλοι. Ο Γιώργος Παπαδάκης ξεκίνησε αδύναμα φέτος τη χρονιά, τα υπόλοιπα ενημερωτικά δεν τραβάνε ενώ κάμψη εκείνη την ώρα έχει μέχρι στιγμής για φέτος και το «Happy Day» αλλά πολύ περισσότερο στο «Breakfast».
Μετά τις 10.00 που είναι όλοι στην αρένα η κατάσταση αλλάζει άρδην και περνάνε μπροστά Λιάγκας – Καινούργιου.
- Με απλά λόγια:
Η Σκορδά χάνει το λεγόμενο «ψαχνό» και αυτό βέβαια το βλέπει και το κανάλι και οι διαφημιστές. Θα δούμε πως θα διαμορφωθούν τα πράγματα μέχρι και το τέλος της εβδομάδας. Τελευταίο και σημαντικό: Αντίστοιχο φαινόμενο είχε σημειωθεί και στην πρεμιέρα της στον ΣΚΑΪ. Κατέληξε να κλείσει τη χρονιά με χαμηλά μονοψήφια…
GIPHY App Key not set. Please check settings