Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του βασιλιά Καρόλου μετά τη διάγνωση με καρκίνο

1 Min Read

Ο βασιλιάς Κάρολος παραβρέθηκε σήμερα στην κυριακάτικη λειτουργία στο Σάντρινγκχαμ στην πρώτη του δημόσια έξοδο από τότε που τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ ανακοίνωσαν τη διάγνωσή του με καρκίνο.

 

 

  • Τα μέλη του κοινού είδαν τον βασιλιά καθώς περπατούσε έξω από την εκκλησία της Αγίας Μαρίας Μαγδαληνής, στο κτήμα του στο Σάντρινγκχαμ, στην περιοχή του Νόρφολκ.

 

Ο Κάρολος εμφανίστηκε χαμογελαστός και ευδιάθετος, και έγνεψε προς τους φωτογράφους και τον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί για να τον δει από κοντά καθώς μπήκε στο παρεκκλήσι.

 

  • Στο πλευρό του ήταν η βασίλισσα Καμίλα, που φορούσε ένα λευκό παλτό και μαύρο, μεγάλο καπέλο.


Το βασιλικό ζεύγος υποδέχτηκε ο Αιδεσιμότατος Paul Williams. Ο Κάρολος φορούσε ένα καφέ παλτό και στηριζόταν σε μια ομπρέλα.

 

 

 

Share This Article