in

Η απάντηση της ΕΛ.ΑΣ. σε καταγγελία πολίτη για μεγάλη αναμονή σε κλήση στο 100

Απαντώντας σε δημοσιεύματα που αφορούν καταγγελία πολίτη ότι τέθηκε σε μεγάλη αναμονή όταν κάλεσε το 100, η Ελληνική αστυνομία εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει τους μέσο χρόνο ανταπόκρισης στα τηλεφωνήματα.

  • Η ανακοίνωση της αστυνομίας: «Σχετικά με δημοσιεύματα που αναπαράγονται σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και αναφέρονται σε καταγγελία πολίτη, σύμφωνα με την οποία, σε κλήση που πραγματοποίησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Αττικής (100), τέθηκε σε μεγάλη αναμονή, από το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας ανακοινώνονται τα ακόλουθα: Κατόπιν σχετικών διαταγών της νέας Πολιτικής και Φυσικής Ηγεσίας της Ελληνικής Αστυνομίας, η Διεύθυνση Άμεσης Δράσης Αττικής ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα το αστυνομικό προσωπικό του τηλεφωνικού κέντρου (100) ανά βάρδια να έχει διπλασιαστεί. Στο πλαίσιο αυτό, ο μέσος χρόνος αναμονής κλήσης στο 100 είναι μικρότερος από 5 δευτερόλεπτα.

Τι νομίζετε;

-1 Points
Upvote Downvote

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Στάθης Ψάλτης – Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή

Κουτσελίνη – Η όλο νόημα ανάρτηση για τα γενέθλιά της & η ηλικία – «Λύγισα, σκόνταψα, σηκώθηκα…»