Η απάντηση της Μποφίλιου για το άνοιγμα των νυχτερινών κέντρων μετά την τραγωδία στα Τέμπη

1 Min Read

Για τις αντιδράσεις που ξέσπασαν με την απόφαση της να τραγουδήσουν τέσσερις ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη μίλησε στην κάμερα της «Super Κατερίνα» η Νατάσα Μποφίλιου.

 

  • «Ό,τι ήταν να πούμε το είπαμε στην παράσταση και μπορεί να σας το πει και ο κόσμος που την παρακολούθησε εκείνο το βράδυ. Να είστε καλά. Ο καθένας κάνει αυτό που αισθάνεται», δήλωσε .

Για την ανάρτησή της, στην οποία έκανε λόγο για ενσυναίσθηση, σχολίασε: «Τι δεν καταλαβαίνετε από αυτή τη λέξη; Ενσυναίσθηση. Δεν θέλω τώρα να μην σας απαντήσω, γιατί ό,τι ήταν να γίνει έγινε. Εμείς πάντα απαντάμε με τη στάση της ζωής μας και νομίζω ότι ο καθένας μπορεί να το καταλάβει».

 

Share This Article