in ,

CuteCute LoveLove

Η αγορά βλέπει το Open – Έτσι στήνονται οι νέες εκπομπές του καναλιού

Σας έγραφα προ ημερών για τον πρώτο στόχο του Open όσον αφορά στην ψυχαγωγία μετά την ανάληψή της από την εταιρία παραγωγής Barking Well Media.

  • Ανοδος της τάξης του 2% – 3% και είσοδος και πάλι στο «παιχνίδι» της διαφημιστικής αγοράς μετά την απαξίωση που είχε το κανάλι τα τελευταία χρόνια. Όλες οι εκπομπές λοιπόν που θα στηθούν αλλά και αυτές που θα ανασυσταθούν θα έχουν αυτό το στόχο:

Προσέλκυση εμπορικών προϊόντων χωρίς βέβαια να γίνεται ένα ατελείωτο telemarketing. Με συγκεκριμένες κινήσεις οι εκπομπές θα στοχεύουν σε συγκεκριμένα κοινά ώστε να βγάζουν αρχικά τα έξοδά τους και στη συνέχεια να είναι κερδοφόρες.

  • Το πλάνο Κοκλώνη είναι στέρεο και αυτό έχει αρχίσει να δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας και στους ανθρώπους που εργάζονται στον ενημερωτικό τομέα. Καθώς κακά τα ψέματα σε κανένα κανάλι η ενημέρωση δεν φέρνει χρήματα.

Μόνο η ψυχαγωγία. Αφού θα στηθεί καλά και σε σταθερές βάσεις το Daytime στη συνέχεια θα αρχίσει να δουλεύεται και το prime time.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

2 Comments

Τάμτα – «Τα γαρύφαλλα που πετάνε στα μπουζούκια, στην Γεωργία τα βάζουμε στις κηδείες»

Άννα Μαρία Ψυχαράκη πετσοκόβει τον Βασάλο – «Με είχες σταυρώσει. Ότι έκραζες έπαθες»