H Ολυμπίου μας συστήνει πρώτη φορά την αδερφή  της!

0 Min Read

Μια τρυφερή ανάρτηση έκανε την Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου η Δέσποινα Ολυμπίου.

 

  • Με αφορμή την γιορτή του Αγίου Νικολάου, η τραγουδίστρια μας συστήνει πρώτη φορά την εορτάζουσα αδερφή της.

 

Μάλιστα στη λεζάντα η Ολυμπίου έγραψε χαρακτηριστικά. «Η πολυαγαπημένη μου αδερφή! Να σε χαίρομαι Νίκη μου».

Share This Article