in

Η Google μπλόκαρε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν προσωπικά δεδομένα

Eντυπωσιακά τα νούμερα που δημοσίευσε η Google στο ετήσιο Ads Safety Report, την έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων. Μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Μέσα από την έκθεση, η Google μοιράζεται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του Gemini, για να καταστήσει τις προσπάθειές επιβολής των πολιτικών της ταχύτερες, ισχυρότερες, και πιο ακριβείς.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Ο Αγγελόπουλος απάντησε on air στα επίμονα τηλέφωνα της Δήμητρας Βαμβακούση

Συνελήφθη νεαρή με χασίς