Γιατί οι αρχαίοι Έλληνες αγαπούσαν τα σύκα;

0 Min Read

Η διατροφή των αρχαίων Ελλήνων περιλάμβανε καθημερινή κατανάλωση αποξηραμένων σύκων, τα λεγόμενα και “τραγήματα”.

Μέχρι σήμερα συνεχίζουμε να τα λατρεύουμε, καθώς αποξηραμένα στον ήλιο, γεμισμένα με ξηρούς καρπούς, βρασμένα σε ελαφρύ σιρόπι με μέλι, αλλά και στο φαγητό ή τις σαλάτες, τα ξερά σύκα είναι ένας πραγματικός θησαυρός για το σώμα και το μυαλό.

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

TAGGED:
Share This Article