Η οργισμένη ανάρτηση της Γερμανού και η αποχώρηση – «Eιλικρινά δεν μπορώ άλλο να ανήκω εδώ. Bye»

1 Min Read

Να κλείσει οριστικά τον προσωπικό της λογαριασμό στο X (πρώην twitter) αποφάσισε η Ναταλία Γερμανού και μάλιστα το ανακοίνωσε στο διαδικτυακό κοινό της. Η παρουσιάστρια, ήταν ιδιαίτερα ενεργή στο εν λόγω μέσο όμως όπως φαίνεται τίποτα πλέον δεν μπορεί να την κρατήσει σε αυτό.

 

  • Με ανακοίνωση της το απόγευμα της Τετάρτης έκανε γνωστή την απόφασή της στην τελευταία ανάρτηση και απενεργοποίησε τον λογαριασμό της.

 

Στην ανάρτησή της, η Γερμανού αποχαιρέτησε τους διαδικτυακούς της φίλους, κάνοντας παράλληλα και ένα σχόλιο για τον Elon Musk, ο οποίος έχει συζητηθεί ιδιαίτερα τις τελευταίες ημέρες.

«Πέρασα ωραία 10 χρόνια εδώ μέσα, γνώρισα μερικούς φανταστικούς ανθρώπους και μερικά εμετικά χυδαία ανθρωπάκι. Με τους πρώτους δεν χανόμαστε – άλλοι συνεχίστε εδώ, σας ταιριάζει γάντι. Βάζω Χ στο χ σας χαιρετώ (ποτέ ναζιστικά) αλλά ειλικρινά δεν μπορώ άλλο να ανήκω εδώ. Bye», έγραψε.

 

Share This Article