in

OMGOMG WTFWTF

Οι “χρυσοί” κανόνες από έναν αυτοδημιούργητο εκατομμυριούχο που δούλευε λάντζα στα McDonald’s

Εργάστηκε στα McDonald’s για 4 δολάρια την ώρα, ωστόσο τώρα έγινε αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος και αναφέρει τα τρία πράγματα για τα οποία αρνείται να δώσει συμβουλές. Ο άνθρωπος αυτός χωρίς να κατονομάζεται αναφέρει παρακάτω ποια είναι αυτά τα πράγματα σύμφωνα με το www.cnbc.com:

1.Σημείο πώλησης όπου δεν παρέχεται καμία υπηρεσία

Για παράδειγμα μπορεί κάποιος να πάει σε ένα ζαχαροπλαστείο που βρίσκεται σε ένα εμπορικό κέντρο και να αγοράσει κάτι από το μπροστινό πάγκο. Ο υπάλληλος του ζαχαροπλαστείου τοποθετεί το προϊόν του πελάτη σε μια καφέ χάρτινη σακούλα, μετά χτυπά την τιμή του στο electronic kiosk και το περιστρέφει γύρω του. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το φιλοδώρημα που θα δώσει στον υπάλληλο αλλά εάν θέλει μπορεί να μην δώσει και τίποτα. Υπάρχει ένα σύστημα όπου ο πελάτης μπορεί να πατήσει το κουμπί που είναι για χωρίς φιλοδώρημα ή να προσαρμόσει το ποσοστό του φιλοδωρήματος που θεωρεί ότι είναι λογικό να δώσει (15%/20%/ 25%). Με τον ίδιο τρόπο λειτουργούν και τα καφέ. Μάλιστα ο πελάτης μπορεί να έχει αναπτύξει προσωπική σχέση με τον υπάλληλο του καφέ ή να του ανεβάζει τη διάθεση κάθε πρωί που αγοράζει καφέ.

2. Φαγητό σε πακέτο από εστιατόριο

Η πιο αμήχανη στιγμή είναι όταν φτάνει κανείς στο εστιατόριο για να λάβει σε πακέτο την παραγγελία που έχει κάνει πριν να είναι έτοιμη αλλά και για το εάν θα δώσει φιλοδώρημα. Μάλιστα ο πελάτης όσο περιμένει την παραγγελία μπορεί να συνομιλήσει με έναν εργαζόμενο του εστιατορίου. Mόλις λάβει ο πελάτης τον τελικό λογαριασμό της παραγγελίας του φαγητού θα δει ότι υπάρχει μια υποσημείωση στην απόδειξη “φιλοδώρημα” κάτω από το σύνολο. Τι κάνει σε αυτήν την περίπτωση;

Ο πελάτης δεν χρειάζεται να δώσει φιλοδώρημα στον εργαζόμενο του εστιατορίου από όπου έχει παραλάβει την παραγγελία καθώς δεν του παρείχε καμία επιπλέον υπηρεσία. Δεν θα πρέπει ο πελάτης να δώσει φιλοδώρημα στον υπάλληλο που απλώς θα του χαμογελάσει και θα του πει «γεια»; Εάν όμως ο πελάτης φτάσει πιο νωρίς από την παραγγελία του στο εστιατόριο και ο εργαζόμενος του προσφέρει ένα ποτήρι νερό και του σερβίρει μια φέτα ψωμί με βούτυρο, τότε μια μικρή σωστή συμβουλή σε αυτήν την περίπτωση είναι αναγκαία.

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Η «μάχη» της χριστουγεννιάτικης κάρτας – Ποια βασιλική οικογένεια το τερμάτισε στο photoshop;

Θάνος Λέκκας- «Είμαι ρακοσυλλέκτης, έτσι κόλλησα κοριούς»