«Εξοικονομώ» – Παράταση έως τις 17 Ιουλίου 2026 για την ολοκλήρωση των εργασιών

1 Min Read

Νέα παράταση δόθηκε στους ωφελούμενους του προγράμματος «Εξοικονομώ», καθώς η προθεσμία για την ολοκλήρωση των εργασιών μεταφέρεται έως και την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026. Η εξέλιξη αυτή δίνει πολύτιμο χρόνο σε χιλιάδες δικαιούχους που βρίσκονται στη διαδικασία υλοποίησης των παρεμβάσεων, ώστε να ολοκληρώσουν χωρίς πίεση όλες τις απαιτούμενες εργασίες και διαδικασίες.

Η παράταση έρχεται να διευκολύνει όσους αντιμετώπισαν καθυστερήσεις στην εκτέλεση των έργων ή στις απαραίτητες διοικητικές ενέργειες, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία για την επιτυχή ολοκλήρωση των επενδύσεων. Με τον επιπλέον χρόνο που δίνεται, περισσότεροι πολίτες θα μπορέσουν να αξιοποιήσουν πλήρως τα οφέλη του προγράμματος και να προχωρήσουν στην ενεργειακή αναβάθμιση των κατοικιών τους.

Οι παρεμβάσεις που υλοποιούνται μέσω του «Εξοικονομώ» συμβάλλουν στη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης, στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των νοικοκυριών και στον περιορισμό του κόστους θέρμανσης και ηλεκτρικής ενέργειας. Παράλληλα, ενισχύουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος, προωθώντας πιο «πράσινες» κατοικίες.

Η νέα προθεσμία αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τους δικαιούχους να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους χωρίς τον κίνδυνο απώλειας της χρηματοδότησης, αξιοποιώντας στο έπακρο ένα πρόγραμμα που συνεχίζει να αποτελεί βασικό εργαλείο για την ενεργειακή αναβάθμιση των ελληνικών κατοικιών.

Share This Article