Η Έλλη Λαμπέτη μια από τις μεγαλύτερες σταρ του Ελληνικού θεάτρου και εν συνεχεία του κινηματογράφου δεν αγαπούσε ιδιαίτερα τις κάμερες.
- Μάλιστα και ενώ πρωτοστάτησε στην έναρξη της χρυσής εποχής του Ελληνικού κινηματογράφου και με μεγάλες επιτυχίες μαζί με τον Δημήτρη Χορν αποσύρθηκε αρκετά νωρίς και αφοσιώθηκε αποκλειστικά στο θέατρο.
Με το ξεκίνημα των δύο κρατικών καναλιών ΕΙΡΤ και ΥΕΝΕΔ στα τέλη της δεκαετίας του ’60 επί Δικτατορίας δέχθηκε πολλές προτάσεις για πρωταγωνιστικούς ρόλους στις πρώτες ασπρόμαυρες σειρές της τηλεόρασης.
Τις απέρριψε όλες χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά την μεταπολίτευση η κυβέρνηση Καραμανλή θέλησε να αναμορφώσει τελείως της εικόνα στα δύο κανάλια που είχαν την στάμπα της «χουντικής προπαγάνδας».
- Η κυβέρνηση προσέγγισε μεγάλα ονόματα της Τέχνης για να συνεργαστούν με την ΕΡΤ όπως ο Δημήτρης Χορν και ο Μάνος Χατζηδάκις όπως και έγινε. Προσέγγισε όμως και σε καλλιτεχνικό επίπεδο πρόσωπα.
Το 1979 η ΕΡΤ στήνει μια μεγάλη θρησκευτική παραγωγή: Έξι εκπομπές σε σκηνοθεσία Παντελή Βούλγαρη, στις οποίες το concept ήταν ένα πρόσωπο απήχησης στο κοινό να διαβάζει αποσπάσματα από το Κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον και να απαγγέλλει ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας.
- Η πρώτη στην οποία έγινε πρόταση ήταν η Έλλη Λαμπέτη και λόγω της υψηλής αισθητικής ήταν η πρώτη και μοναδική φορά που δέχθηκε να εμφανιστεί σε πρόγραμμα της τηλεόρασης.
Μάλιστα από τότε δόθηκε εντολή το συγκεκριμένο πρόγραμμα να υπάρχει στο Αρχείο της ΕΡΤ. Και έτσι διασώθηκε σε σχέση με πάρα πολλές άλλες κασέτες πάνω στις οποίες γράφτηκαν ποδοσφαιρικοί αγώνες κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’80. Η ιστορική αυτή παραγωγή προβάλλεται κάθε χρόνο από την ΕΡΤ2.
GIPHY App Key not set. Please check settings