Επιστρέφει στον ΑΝΤ1 η Ελένη Μενεγάκη – Πόσο αντιγραφή ν΄αντέξω;

1 Min Read

Έχω αρχίσει και πιστεύω πλέον αυτό που μου έχει πεί εδώ και καιρό η Τζώρτζια Συρίχα για τις ωμές αντιγραφές των θεμάτων μας. Και το γράφω πλέον με επιχειρήματα και αποδείξεις.

 

Είναι η δεύτερη σερί εβδομάδα που κάποιοι δημοσιογράφοι “δελτιοτυπιάδες” αντιγράφουν ότι λέμε το πρωϊ στην εκπομπή “Επι Τόπου” και τα αναπαράγουν ώς δικά τους θέματα, χωρίς ν΄αναφέρουν την πηγή είτε στα σαίτς όπου και εργάζονται είτε στις εκπομπές που τους πωλούν ώς επαϊοντες της αντιγραφής.

 

  • Παιδιά ντροπή. Κάπου ώπα. Δείτε τι είπαμε στις 09.52 για την Ελένη Μενεγάκη και το επόμενο βήμα της στον Αντ1 απο το δεύτερο μισό της επόμενης χρονιάς… για να τα μαθαίνετε απο την πηγή και όχι απο τα δημοσιογραφικά ημίαιμα…

 

 

Σεβαστείτε τουλάχιστον την δουλειά των συναδέλφων μας…

 

 

 

 

 

 

 

Share This Article