Επέστρεψε ο Καμπουράκης στην Τηλεόραση – Η πρώτη καλημέρα (Βίντεο)

0 Min Read

“Δόξα τον Θεό είμαι καλά”. Με αυτή την ατάκα ο Δημήτρης Καμπουράκης καλημέρισε τον άξιο συνάδελφο Βαγγέλη Γιακουμή και τους τηλεθεατές κατά την επιστροφή του στο γυαλί μετά την περιπέτεια με την υγεία του μέσα απο το Action24.

 

 

 

 

Share This Article