“Δόξα τον Θεό είμαι καλά”. Με αυτή την ατάκα ο Δημήτρης Καμπουράκης καλημέρισε τον άξιο συνάδελφο Βαγγέλη Γιακουμή και τους τηλεθεατές κατά την επιστροφή του στο γυαλί μετά την περιπέτεια με την υγεία του μέσα απο το Action24.
“Δόξα τον Θεό είμαι καλά”. Με αυτή την ατάκα ο Δημήτρης Καμπουράκης καλημέρισε τον άξιο συνάδελφο Βαγγέλη Γιακουμή και τους τηλεθεατές κατά την επιστροφή του στο γυαλί μετά την περιπέτεια με την υγεία του μέσα απο το Action24.
Sign in to your account