Έντι Γαβριηλίδης- «Έχω δεχθεί πόλεμο από πολύ γνωστούς ανθρώπους της μόδας»

0 Min Read

Σε κοσμική εκδήλωση παραβρέθηκε το βράδυ της Πέμπτης  ο Έντι Γαβριηλίδης. Ο γνωστός σχεδιαστής, που φέτος έκανε το τηλεοπτικό του ντεμπούτο στην κριτική επιτροπή του GNTM, μίλησε για την πίεση που υφίστανται οι εργαζόμενοι στον χώρο της μόδας.

 

 

 

Share This Article