«Είδα κάτι που μοιάζει με νεκρό έμβρυο περίπου 4 μηνών»

1 Min Read

Νέα στοιχεία έρχονται για το θρίλερ που επικρατεί στα Εξάρχεια και τον υπάλληλο καθαριότητας που υποστηρίζει ότι είδε κάτι που μοιάζει με νεκρό έμβρυο σε αποχέτευση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsbomb.gr, περίπου στις 15:30 ο υπάλληλος φέρεται να έβγαλε κάτι που μοιάζει με ομφάλιο λώρο κατά τη διάρκεια της εργασίας του. Μάλιστα, κάποιες ώρες αργότερα ο υπάλληλος μετέβη στο Τμήμα Ασφαλείας Εξαρχείων και φέρεται να είπε στους αστυνομικούς: «Είδα κάτι που μοιάζει με νεκρό βρέφος».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπάλληλος θεωρεί με βεβαιότητα ότι είδε νεκρό έμβρυο που του φάνηκε περίπου τεσσάρων μηνών και αυτή τη στιγμή δίνει κατάθεση στο Αστυνομικό Τμήμα Εξαρχείων.

Share This Article