Έγραψε ιστορία ο Αλέξανδρος Γκίνης- Πήρε το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα στο αλπικό σκι

1 Min Read

Ιστορική είναι η σημερινή ημέρα, για τον ελληνικό αθλητισμό και ειδικότερα για τους λάτρεις των χειμερινών αθλημάτων.

Μετά από μία εξαιρετική διαδρομή, ο Αλέξανδρος Ιωάννης Γκίνης κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο, στο σλάλομ του Παγκόσμιου Κυπέλλου Αλπικού Σκι, που διεξάγεται στην πόλη Σαμονί της Γαλλίας.

Το χρυσό μετάλλιο, κατέκτησε ο Ελβετός, Ρεϊμόν Ζενχάουζερν, ο οποίος πήρε την πρώτη θέση, με διαφορά μόλις ενός δευτερολέπτου και δύο εκατοστών από τον Ελληνα χιονοδρόμο, ενώ το χάλκινο μετάλλιο, πήρε ο -επίσης- Ελβετός, Ντάνιελ Γιουλ.

Share This Article