Μέχρι το τέλος της εβδομάδας μαθαίνω θα γίνει προσπάθεια να ολοκληρωθεί η στελέχωση της εκπομπής της Ελένης Τσολάκη στο Open. Αν προλάβει.
- Της μόνης εκπομπής που μέχρι στιγμής μπορεί να έχει πάρει το «πράσινο φως» από τον τηλεοπτικό σταθμό όσον αφορά σε φρέσκο ψυχαγωγικό πρόγραμμα για τη νέα σεζόν αλλά κανείς δεν γνωρίζει αν θα προλάβει να στηθεί και να βγεί.
Λογικό βέβαια καθώς στην παρούσα φάση και ενώ υπάρχουν διάφορες διεργασίες για το μέλλον του σταθμού που θα ολοκληρωθούν στο προσεχές μέλλον δεν υπάρχει και ανάγκη από άλλη εκπομπή.
- Οι πρωινές εκπομπές από καταβολής ιδιωτικής τηλεόρασης εξυπηρετούν πέραν της τηλεθέασης δύο βασικά θέματα. Το πρώτο είναι το βραδινό πρόγραμμα ενός σταθμού. Αυτός ο λόγος αυτή τη στιγμή στο Open δεν υπάρχει για τον απλούστατο λόγο πως η βραδινή ζώνη έχει ξένες ταινίες και σειρές και Ελληνικές βιντεοκασέτες της δεκαετίας του 1980.
Ο δεύτερος λόγος είναι η τοποθέτηση εμπορικών και δωροθεσιών. Το κανάλι θα ανοίξει στη λογική των μικρότερων σταθμών τοπικής εμβέλειας ολόκληρες ζώνες για την τοποθέτηση προϊόντων. Οπότε γιατί ένας διαφημιζόμενος να «στριμωχθεί» σε μια πρωινή εκπομπή συγκεκριμένης διάρκειας;
- Πάντως θα πρέπει να τονιστεί πως όταν ένας σταθμός κάνει προσπάθεια στησίματος οποιασδήποτε εκπομπής μόνο καλό είναι. Και για το ίδιο το κανάλι αλλά και για τους εργαζόμενους που θα απασχολήσει.
Κοντά στην εκπομπή της Ελένης Τσολάκη βρίσκεται ο Λάμπρος Κωνσταντάρας με τον οποίο έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν. Για την ιστορία η τηλεθέαση του Open την εβδομάδα 12 με 18 Αυγούστου στο δυναμικό ήταν 2,3% πίσω από την ΕΡΤ1 που συγκέντρωσε 4,6%.
GIPHY App Key not set. Please check settings