“Big Brother” – Τους «έδωσε» κανονικά και πήραν την πρώτη ποινή. «Τρεις συγκάτοικοι παραβίασαν τον κανόνα»

0 Min Read

Στο σαλόνι του σπιτιού κάλεσε, απρόσμενα, ο Big Brother όλους τους διαγωνιζόμενους στο νέο επεισόδιο που προβλήθηκε στο πρόγραμμα του ΣΚΑΪ το βράδυ της Τετάρτης.

 

Και ο λόγος ήταν μια παράβαση των κανονισμών που έλαβε χώρα, λίγες ώρες νωρίτερα, από τρεις γυναίκες στο ριάλιτι εγκλεισμού.

 

 

 

 

 

TAGGED:
Share This Article