Συνεχίζεται η προσέλευση των πιστών στη Μητρόπολη Αθηνών για να προσκυνήσουν την ιερή εικόνα της Παναγίας του «Άξιον Εστί».
- Η εικόνα βρίσκεται στη Μητρόπολη από τις 3 Μαΐου και επρόκειτο να παραμείνει εκεί μέχρι και αύριο, Δευτέρα 15 Μαΐου.
Όπως αναφέρεται όμως σε σχετική ανακοίνωση:
«Λόγω της αθρόας προσέλευσης των προσκυνητών στον Καθεδρικό Ι. Ναό Αθηνών, ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος αιτήθηκε προς την Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους την ολιγοήμερη παράταση της παραμονής της Ιεράς Εικόνος του «Άξιον Εστί».
Η Ιερά Κοινότητα του Αγίου Όρους αποφάσισε και ενέκρινε την παράταση της παραμονής της Ιεράς Εικόνος μέχρι και την Τετάρτη 17 Μαΐου το πρωί».
