in ,

WTFWTF AngryAngry

Τεράστιες αλλαγές στην τηλεθέαση – Αποχωρεί η ΕΡΤ ετοιμάζεται νέα εταιρία μετρήσεων…

Το χθεσινό μπάχαλο με τα νούμερα τηλεθέασης που στάλθηκαν στα κανάλια με πολύ μεγάλη καθυστέρηση ήταν απλά τα κερασάκι στην τούρτα.

 

  • Μια τούρτα που κοστίζει στους καναλάρχες εκατομμύρια ευρώ και έχουν την απαίτηση τα πάντα να λειτουργούν ρολόϊ.

 

Κι όμως δυστυχώς όχι… Το σύστημα μετρήσεων είναι απαρχαιωμένο, το δείγμα αν και έχει αλλάξει όπως υποστηρίζουν κάποιοι δεν είναι αντιπροσωπευτικό και δεν έχουν εισαχθεί οι νέες μέθοδοι που ισχύουν στο εξωτερικό.

  • Οι αλλαγές από την επόμενη σεζόν αυτή του 2024 – 2025. Η μέτρηση θα ξαναγυρίσει στο 90’ και στο 2000 και θα μετράει το σύνολο του κοινού.

 

 

Επίσης θα υπάρχει αναλυτική μέτρηση και για το διαδίκτυο (έχει ήδη αρχίσει και εφαρμόζεται) και είναι πολύ πιθανό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει η ΕΡΤ από τη μέτρηση της τηλεθέασης αλλά και τη διαφήμιση.

 

 

  • Επίσης όπως ακούγεται έντονα στη μιντιακή πιάτσα να υπάρξει εκ νέου προσπάθεια δημιουργίας και δεύτερης εταιρίας τηλεθέασης και τα κανάλια να υπολογίζουν τον μέσο όρο των δύο εταιριών για τα προγράμματά τους.

Ως παλιός και έμπειρος στο μιντιακό ρεπορτάζ να σας θυμίσω ότι αντίστοιχη προσπάθεια είχε γίνει και στο μακρινό παρελθόν:

  • Ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1990 και συγκεκριμένα το 1999 η εταιρία Taylor Nelson Sofres Metrisis που ξεκίνησε παράλληλα μετρήσεις με τηνAGB (Δεν είχε συγχωνευτεί ακόμη με τηNielsen).
  • H δεύτερη εταιρία σταμάτησε την λειτουργία της το 2002 για τον απλούστατο λόγο πως κανένα από τα τότε μεγάλα κανάλια και τις διαφημιστικές δεν έδιναν σημασία στα νούμερα της και επέμεναν στο μπούσουλα της AGB.

Να δούμε εάν αυτό θ’ αλλάξει τώρα…

Τι νομίζετε;

Αφήστε μια απάντηση

Avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment

Σεισμός στην «E-food». Στο σκαμνί οι ιδρυτές της. Η αγωγή και το εξώδικο

Βόμβα μεγατόνων – Ο Μπέος κατεβαίνει στις εκλογές με δικό του κόμμα