Μόνο ΕΔΩ – Τι γίνεται με τη δεύτερη εκπομπή του Λιάγκα στον ΑΝΤ1;

0 Min Read

Το Νοέμβριο έχουν αποφασίσει τα στελέχη του ΑΝΤ1 να συζητήσουν ξανά για το αν θα βγει μέσα στην επόμενη σεζόν η δεύτερη εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα.

Αν και εφόσον η εκπομπή “Το Πρωινό” δεν αντιμετωπίζει κανένα θέμα στην τηλεθέαση και όλα βαίνουν καλώς, τότε ίσως τον Νοέμβριο να δοθεί το πράσινο φως με σκοπό να βγει η εκπομπή τον Γενάρη.

 

Share This Article