Υπό έλεγχο η φωτιά στη Γλυφάδα – Για εμπρησμό μιλά ο δήμαρχος

0 Min Read

Υπό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε νωρίτερα το απόγευμα της Δευτέρας (12/8) στην Τερψιθέα, στην Ανω Γλυφάδα

Όπως κατήγγειλε ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου, «δύο νέοι άνθρωποι έβαλαν τη φωτιά, τους κυνηγήσαμε κιόλας».

Μιλώντας στο OPEN, είπε πως έχει κατηγορηματικά στοιχεία ότι πρόκειται για εμπρησμό.

Share This Article