Το είδαμε κι αυτό – Ο Αντώνης Ρέμος σχολιάζει τις Ευρωεκλογές

1 Min Read

“Δεν πήγαν και πολύ καλά τελικά οι επώνυμοι στις Ευρωεκλογές. Ο κόσμος δεν ψηφίζει πλέον βάσει επωνυμίας αλλά αυτούς που εμπιστεύεται προσωπικά”.

  • Στο Happy Day και τη Σταματίνα Τσιμτσιλή μίλησε ο Αντώνης Ρέμος το πρωινό της Δευτέρας (10/6), σε απευθείας σύνδεση από το Λος Άντζελες. Ο δημοφιλής τραγουδιστής έκανε το δικό του σχόλιο για τα αποτελέσματα των Ευρωεκλογών, την ώρα που στο διπλανό παράθυρο βρισκόταν ο Δήμος Βερύκιος.

 

Share This Article